fredag, mars 01, 2013

Dagens bibelord: Toalettpapir

Dagens bibelord følger ikke den normale malen for det her på bloggen, for det har blitt oppdaget at de fine sitatene på Lambi's toalettpapir faktisk er bibelvers. Med andre ord er det nå mulig å tørke seg bak med Guds ord, skriver avisen Vårt Land.

En kan diskutere om det er et arbeidsuhell, uvitenhet, eller blasfemi, debatten går på Verdidebatt for tiden.

Men jeg synes nå de to bibelversene er fine jeg, og velger å dra dem her, så dagens Bibelord er med andre ord sponset av Lambi:

"Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt"
- 1 Kor 13, 7
og
"For der skatten din er, vil også hjertet ditt være"
- Matt 6, 21

Og så lar jeg det bli med det, for når jeg skal innom "kontoret" og gjøre litt "papirarbeid" har jeg annet å tenke på.

Ingen kommentarer: