lørdag, juli 21, 2012

Ting jeg skal gjøre når leiligheten er solgt og alt er flytta til huset

 Jeg må sette meg noen mål for fremtiden.
  1. Kjøpe meg et dyrt og fancy kamera som jeg klarer å bruke alle spesialfunksjonene til. Lese bruksanvisningen.
  2. Se en bever og ta et bilde av en. Jeg har fått vite av en jeg kjenner hvor det er en beverdam, og der ser man ofte dyret mellom kl. 21.00 og 22:30 i følge min kilde. 
  3. Spille The Secret World i to uker på PC når sessongen for hagearbeid er over og før snøen kommer. 
  4. Høre igjennom 20 CD'er i sin helhet ei hælj på hytta, og lage en liste over hvilke 10 jeg egentlig likte best.
  5. Overaske minst 2 gamle venner med et besøk.
  6. Ta lappen. 
  7. Få meg en hund. Den skal hete Rudolf. Lang historie hvorfor.
  8. Bygge en hundegård og et hundehus.
  9. Lese igjennom Fantomet årgang 1978 til 2009 kronologisk etter utgivelse. 
  10. Skrive et brev til min yndlingsforfatter. 
  11. Skrive minst 1 eventyr som kan spilles som sofarollespill for rollespillgruppa min og være spilleleder når vi skal spille eventyret.
  12. Kverke minst 2 av karakterene i rollespillet når jeg er spilleleder.
  13. Bli kjent med minst 5 nye mennesker.
  14. Bli bedre kjent med minst 5 mennsker jeg kjenner. 
  15. Ikke uttale meg til media om noe som helst.
  16. Ikke poste noen statuser på veggen på min Facebookprofil, og helst ikke bruke min Facebook-konto til annet enn å spille Castle Age.
  17. Stå på valglista til Piratpartiet om de klarer å stille liste i Akershus til Stortingsvalget.
  18. Skaffe meg en sjørøverhatt, et trebein, en lapp til å ha foran det ene øyet, og en papegøye, og drive valgkamp for Piratpartiet.
  19. Skaffe meg en mobiltelefon fra steinalderen jeg flytter SIM-kortet over i når jeg skal tilbringe tid sammen med mennesker som er mye yngre enn meg. 
  20. Lese igjennom den nye bibeloversettelsen og bli bedre kompiss med Jesus, og trekke fra mellom 4 og 2 tusen år når det står rare ting i den.
  21. Legge vekk all oppdragelse jeg har fått hjemmefra, og be alle som behandler meg dårlig om å dra til helvete der og da, i stedet for å be dem om unnskyldning.
  22. Leke mer med barn jeg kjenner.
  23. Være en sann jævel når jeg diskuterer med folk, og alltid ta dem på dårlig kildekritikk. Kjempe mot myter, overtro, kvakksalveri og uvitenhet.
  24. Være blant venner når jeg drikker alkohol.
  25. Finne meg et sted i naturen jeg stadig kan vende tilbake til. 
  26. Gå på LSKs hjemmekamper. 
  27. Ikke høre på opera, korpsmusikk, trekkspillmusikk untatt Tango.
  28. Bli mer glad i mine nærmeste.
  29. Drikke mindre brus.
  30. Drikke mer øl med mennesker jeg liker oftere.
  31. Være elsket av et menneske.
Lista er inspirert av bloggeren som leser bloggen sin høyt på cafeen der Anders venter før han skal treffe søsteren sin i filmen Oslo 31. August.

Ingen kommentarer: