mandag, juni 07, 2010

Enda mer "Narvestad".

Jammen har jeg fått en kommentar fra det nåværende styret i Haugenstua borettslag på forrige bloggpost, der de hevder å ha besvart alle spørsmålene mine. Det har de slettes ikke. Egentlig kunne jeg tenke meg å legge alle eposter jeg har hatt med styret de 2 siste år ut her på bloggen, men Blogspot sliter skikkelig med å tolke eposttekst som annet enn html-koding, og dermed ble det ganske uforståelig når jeg forsøkte å lime den inn her. Om noen skulle være interesert, send meg en epost på eirik@splattbiblioteket.org, så bare videresender jeg mailene.

Jeg har ikke fått svar på alle spørsmålene mine, blant annet en rekke i tilknytning til kostnader for borettslaget, og også rundt avtaler med kommunen/Groruddalssatsningen, plassering av lampen i terrenget osv. Interesant nok innrømmes det i epostutvekslingen at det forrige styret gjorde feil når det ikke fremmet forslaget mitt fra i fjor.

Men det er egentlig ikke lampa som opptar meg så veldig nå. Det som opptar meg er: Er det Generalforsamlingen, alså oss beboere, som skal tolke vedtektene, eller er det OBOS som skal tolke våre vedtekter?

Og det er ikke gitt noen forklaring på hvorfor forslaget mitt ikke er fremmet for Generalforsamlingen.

Vi sees på generalforsamlingen :-)

3 kommentarer:

Maren Nygård sa...

Haha! Jeg ler igjen så jeg griner. Jeg vet det sikkert ikke er så morsomt for deg, men for oss utenforstående er det ustyrtelig festlig både med en diger lampe i nabolaget og borettslaget som ikke gjør som de skal. Heia Narvestad!

Eirik Stillingen sa...

Det er faktisk ikke så morsom nei, da jeg møtte opp på Generalforsamlingen dro styret en skrøne om at forslaget mitt var levert "for sent". Yeah right! Noe skuffa over mine medmennesker er jeg nok.

J.K. Baltzersen sa...

Jeg skjønner ikke problemet med å lime inn e-poster. Du kan f.eks. lime inn i notepad og så kopiere derfra til Blogger. Da bør det være konvertert til ren tekst.

Forøvrig bruker jeg "Edit HTML" (istedenfor "Compose"), og da har jeg mye mere kontroll over hva som skjer.