mandag, desember 21, 2009

Kom i julestemning med Twisted Sisters!! God jul forresten folkens.

Jeg er vel ikke Norgesmester i julekortskriving, selv om jeg får et og annet koselig kort i posten fra andre ved juletider. Derfor denne bloggposten med de julesangene jeg foretrekker. Under byr Twisted sister på sin flotte versjon av "12 days of Xmas" - I stedet pøser de på med en Heavy Metal Xmas - med flottere julepresanger enn orginalen.

Etter at Twisted sister slapp albumet "A twisted X-mas for noen år siden, fikk de laget noen spesielle julevideoer. Jeg har likt godt versjonen av Oh Come All Ye Faithful. Historien begynner, i det det unge paret - der hun ønsker alt perfekt åpner nerdekjærestens julepresang, og dermed begynner moroa. Flott versjon, der en også kan høre en og annen gitarsolo fra TS album Stay Hungry fra 80-tallet. Vil megga tine opp til varme toner?

I andre (og foreløbig) siste del møter vi det samme unge paret et år senere. Tydeligvis skjedde det saker og ting etter at kameraene var skrudd av forrige gang, for nå feirer de jul med sin egen lille baby. Dessverre varer ikke julefreden lenge, og denne gang er det Twisted Sisters fans som invaderer hjemmet.

Med det ønsker jeg alle en riktig fredelig jul. Jeg tilbringer mye av min på Hemnes, det er som det skal væra, og etterhvert får jeg kona hjem fra Vestlandet også. Godt nyttår også forresten.

Takk for det.

Ingen kommentarer: