fredag, desember 18, 2009

Jaja, hvor dum går det ann å bli?

Fikk i dag følgende på epost:

***
Hei
Glad for å nå deg via e-post med håp om at alt fungerer greit for deg og jeg beklager for ikke å la deg vite at jeg for øyeblikket på en reise til london for et seminar, dessverre jeg forlagt lommeboka mi der pengene mine og andre verdifulle dokumentet ble holdt, på vei til hotellrommet. Og jeg sender denne meldingen til deg med inconviniency, fordi jeg trenger ugent hjelp med et lån på 1320 pounds å ta vare på meg selv om fôring og komme meg hjem så fort som possible.I vil sette pris på det du kan gjøre for å hjelpe meg ut av min økonomiske problem, og lovet jeg vil refundere pengene tilbake så snart jeg kom hjem. Så, ta gjøre hva du kan, for å redde meg fra denne embarassment.Hope å lese fra deg soon.Thanks

Jeg trenger din URGENT ASSISTANCE
***

Jaja, Mr Nelson er i trøbbel forstår jeg :-)

2 kommentarer:

Bottom Buzzer sa...

Kanskje 1 av 10.000 sender fyren penger?

Thor A. sa...

Mange som er lettlurte.
http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1455956.ece