søndag, september 30, 2007

Min Tippeliga debut

I kveld har jeg vært på Åråsen for å se LSK spille mot Brann. Tones brødre var over for å se kampen, og jeg skulle fikse billettene. Jeg hadde skremt dem litt med at jeg hadde kjøpt billetter til LSK tribuna. Men de ble veldig glade over at vi satt på Brann tribuna likevel.

Selve kampen ble en ulykke for LSK. Ikke noe rart LSK tapte for det regnet jo, og Bergensere og andre Vestlendinger er jo kjent for å bevege seg mer i vann enn oss her på Østlandet.....

Det var rart å stå der på Brann tribuna. Jeg hadde på forhånd øvd meg på å skarre, i tilfelle noen Brann supportere skulle begynne å bråke. Det ble det imilertid ikke behov for, for Brann supporterne var glade mennesker alle sammen for tiden. Sånne suportersanger er skikkelig døll, men det lager jo mye liv og stemning. Sundgot fikk gjennomgå " For sånn skårer Sundgo og Sundgåt skårer sånn..." Og så vise de frem en hånd alle sammen.

En artig opplevelse. Men hvem ville ikke det i 2 timers hælvete? Og har sluppet fra det uten varige men. :

Jeg holder fremdeles med LSK jeg, bare for å av og til erte kompisser som heier på andre lag. Jeg fikk kjeft på toget hjem i dag fra ei ung jente, fordi hun ikke hørte jeg skarra, og så for blid ut til å være LSK supporter.

Pondus: Folk uten ball. Jeg synes synd på dem.

2 kommentarer:

David sa...

TENK OM BERGEN BRANT
OM HELE BYEN FORSVANT

FRA HELE OSLO KOM KRAVET
SLENG BERGENSFOLKET I HAVET

EN DAG NÅR SOLA SKINNER
SKAL BERGEN LEGGES I RUINER

Eirik Stillingen sa...

Det er vel litt surt å være fan av Vålerengen i dag David :-) ?