mandag, januar 23, 2006

Sjarmørskolen kunne ha vært noe for meg


Jaja, så var det disse damene da. Jeg er kanskje flink til å holde en såkalt Damenes tale på jobbens julebord, eller drister meg til en klønete dans på fest, men noen storsjarmør er det vel neppe noen som vil betegne meg som.

Så i dag ble jeg i likhet med David og Funky Uncle kontaktet av fjernsynsprodusenten Rubicon som lurte på om jeg ville komme på intervju for å se om jeg passer som deltaker i realityserien Sjarmørskolen. På nettsidene deres står det:



Velkommen til Sjarmørskolen
Er du klar for å klatre høyere på sjarmskalaen? Er du innstilt for å lykkes med damene? Bruker du så mye tid på jobb eller hobby at du har glemt at det finnes kvinner her i verden? Skulle du ønske du hadde litt mer selvtillit?
Vel, da må du bli elev ved Sjarmørskolen! Sigurd Sollien skal nå starte sin egen sjarmørskole på TVNORGE. Og hvis du er en mann mellom 20 og 40 år kan du være den perfekte deltager. Du har gjerne sjarmerende særegenheter eller interesser utover det vanlige. Sigurd har samlet en mengde eksperter som med mye entusiasme, en god porsjon humor og morsomme opplevelser vil få frem sjarmøren i deg. Dette vil gi deg et dytt i riktig retning. Du skal ikke forandres; vi vil heller fokusere på dine positive sider - og forsterke dem.

I motsetning til David og Funky Uncle så gikk jeg på intervjuet. Konseptet virka mer som Tufte enn som BigBrother, så er det hadde nok vært kult. Jeg kan ikke fortelle om intervjuet fordi jeg da hadde vært nødt til å drepe alle leserne etterpå :-)

Men jeg har ikke anledning til å ta en måned fri fra jobb, så jeg har nok kasta bort tiden dems.

6 kommentarer:

David sa...

kom igjen a, give us the juicy details. du kan godt drepe oss etterpå.

Bottom Buzzer sa...

Hehe! Betenkelig at så mange kristeligiøse gutter får denne henvendelsen. Bad sign...

David sa...

bottom, det kan mer virke som om de satser mot samtlige bloggere i norge. vi bloggere har blitt de nye nerdene. og det begynner å bli en del av oss. :)

Eirik Stillingen sa...

Og forresten Bottom: hvem har sagt jeg er kristeligøs?

Blogging gjøres jo av mange andre enn nerder.

Eirik
"mest påskevenn og julegris"

don stefano sa...

Takk for en hyggelig kommentar i bloggen min da! :-)

Litt nerd jeg også.

Anonym sa...

Vi som er med på sjarmørskolen har det super kult. Dette er veldig bra.

Hilsen Gutta...