torsdag, august 18, 2005

"Jeg liker IFLA, men IFLA liker sikkert ikke meg...."

Sitter her aleine på Patentstyret, har vært det lenge nå.
Sitter ensom dag for dag og ingen kommer nå.
Skulle hatt noen IFLA delegater som kunne prate litt med meg
men alt jeg hører er Sjefen
og hu æ'kke noe for meg

Ref.:
IFLA er for kjipt, dem skulker besøket
IFLA er for kjipt, aleine går jeg rundt

IFLA er for kjipt, og ingen kan forstå det
IFLA er for kjipt, det kan'ke være sundt

Hvis jeg var stinn av daler, så sku jeg kjøpt en Chervolet
og rægga rundt i gatene og alle delegater ville bli med.
Men jeg ha'kke engang lappen, og er stadig tom for gryn.
Og ingen bibliotekarer ser på meg på T-banen til by'n.

Nå er'e helga, snart er jeg drita full.
Raver rundt med ølflaska, og glemmer at jeg er et null.
leser alltid bøker, og se på TV er jeg aldri lei.
Jeg liker IFLA, men IFLA delegatene liker sikkert ikke meg.


Ref.:
IFLA er for kjipt, dem skulker besøket
IFLA er for kjipt, aleine går jeg rundt
IFLA er for kjipt, og ingen kan forstå det
IFLA er for kjipt, det kan'ke være sundt

Ingen kommentarer: