mandag, juni 27, 2005

Sølvpilen er tilbake i bladhyllene

Dagbladet kan i dag glede alle oss som leste tegneserier på 80 tallet med at indianerhelten Sølvpilen og vennene hans Falk og Månestråle er tilbake i bladhyllene denne uken.

Serien gikk inn i Norge i 1991, og jeg sluttet nok å lese den midt på 80-tallet, da jeg heller ville bruke surt opptjente lommepenger på Fantomet. Men gjensynet med noen fantastiske indianere akter jeg å få med meg.

For moro skyld gjorde jeg forresten et oppslag på domenet www.solvpilen.no og fikk noe helt annet enn jeg ventet meg....

**************************
Har kjøpt heftet i dag, og det var faktisk kjempemoro å lese sølvpilen igjen :-)

2 kommentarer:

Bottom Buzzer sa...

Jeg gleder meg til gjensynet med Månestråle, min barndoms kjærlighet...

Jepp...

David sa...

Samma her. Månestråle var min første erotiske fantasi, før jeg oppdaget Ellos-katalogen som 11-åring.